jueves, 6 de marzo de 2014

Recursos materiais necesarios


            Aquí temos que mencionar por un lado os recursos e materiais de información: folletos, cartas aos pais, rexistros, entrevistas, calendarios da entrada gradual,…. e os recursos da aula: materiais específicos de cada recuncho e os materiais empregados nas actividades e xogos.
            Todos os materiais que se encontran dentro das zonas establecidas na aula (bloques de madeira, contos, alfombra, puzzles,…), así como aqueles empregados nos xogos e actividades (cartulinas, pintura de dedos, cores, folios, imaxes, fotos, cd, televisión,…)  deben ter as seguintes características: ser seguros, resistentes, duradeiros, facilmente lavables e hixiénicos, de fácil manexo e utilización autónoma por parte do/a neno/a, ser axeitados para nenos/as de 1 a 2 anos, cubrir os obxectivos educativos propostos, ser atractivos, de diferentes texturas, tamaños, cores, ter sons,..
            Tamén debe cumprir unha serie de valores:
Funcional (cumprir diversas funcións).
Experiencial (ofrecer diferentes experiencias e posibilidades de acción).
De estruturación (servir para estruturar e organizar o coñecemento do/a neno/a).
De relación (ofrecer a posibilidade de establecer relacións afectivas co material, con outros/as nenos/as e cos adultos).


No hay comentarios:

Publicar un comentario