jueves, 6 de marzo de 2014

Organización dos espazos


    Cando nos puxemos a organizar os espazos na Escola pensamos o importante que era ter en conta as características e necesidades xerais dos/as nenos/as:

ü  Afectivas:  creando espazos que sirvan de puntos de referencia, íntimos, cómodos, agradables e acolledores para darlles seguridade e estabilidade.
ü  As de movemento: con espazos libres para poder desprazarse e desenrolar as destrezas motrices.
ü  As cognitivas e comunicativas: con elementos e obxectos decorativos, divertidos e alegres, de cores vivos e diferentes, que faciliten a comunicación e a aprendizaxe, a actividade experimental  e de exploración, a autonomía, a capacidade imaxinativa e a creatividade.

…..e por suposto non nos esquecemos daquelas características e necesidades particulares de cada pequeno/a.

A estas idades necesitan zonas que lle permitan cada vez un movemento máis autónomo e preciso.

¿ Queredes saber os recunchos cos que conta a vosa aula? Pois atentos/as porque aquí están:
ü  Recuncho de lectura
ü  Recuncho do movemento
ü  Recuncho do xogo simbólico
ü  Recuncho de manipulación e exploración
ü  Recuncho de aseos e cambio de cueiro
A distribución que establecemos por zonas ou recunchos, axuda a impoñer xa dende un comezo os primeiros límites de forma sutil e lóxica. A disciplina irase convertendo en autodisciplina.


No hay comentarios:

Publicar un comentario